Bo jest to narzędzie do obrony interesów kierowców taksówki przed nielegalnymi praktykami, nie tylko korporacji z którymi kierowca współpracuje ale również jest to narzędzie do walki z szerzącą się patologią w odpłatnym przewozie osób.
Narzędzie umożliwiające wypracowanie wspólnych korzyści pomiędzy taksówkarzem a wszelkimi władzami publicznymi i korporacjami.
Ze względu na specyfikę pojazdu i tego, że wykorzystujesz go do celów zarobkowych powinieneś dostać auto uzbrojone jako taksówka, by móc kontynuować pracę.
Dostaniesz taki pojazd na zgłoszenie od wypożyczalni pojazdów Taxi.
W efekcie współpracy firmy Taxi123 z firmą Platan proponujemy Państwu kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie, czyli system obsługi i dystrybucji zleceń Taxi123 w pełni zintegrowany z centralami i serwerami firmy Platan oraz pełną integrację panelu dyspozytora z systemem telekomunikacyjnym. Dzięki centralom i serwerom Platan dyspozytorzy otrzymują informację o numerze dzwoniącym, możliwe jest korzystanie z dowolnego typu łączy telefonicznych oraz m.in. nagrywanie rozmów, blokada niepożądanych połączeń oraz wprowadzenie kolejkowania rozmów i zapowiedzi głosowych dla obsługi połączeń w czasie dużego natężenia ruchu. Centrale Platan zapewniają stabilną łączność dobrej jakości oraz pomagają w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.
Instalatorzy systemów Platan działający w całym kraju dopasują centralę telefoniczną Platan do potrzeb danej korporacji taksówkarskiej, uwzględniając oczekiwania dotyczące natężenia i sposobów obsługi ruchu telefonicznego, liczby użytkowników, wykorzystywanych łączy telefonicznych, wymaganych usług dodatkowych typu nagrywanie rozmów czy kolejkowanie. Zainstalują wybraną centralę, odpowiednio ją skonfigurują oraz będą świadczyć wsparcie serwisowe w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
Firma Slican z Bydgoszczy jest innowacyjną firmą branży IT, która projektuje i produkuje centrale telefoniczne dla biur i biznesu już od 29 lat. Rozwiązania telekomunikacyjne Slican cieszą się uznaniem wśród odbiorców krajowych jak i zagranicznych i pozwalają na efektywne zarządzanie połączeniami telefonicznymi, usługami teleinformatycznymi, redukują koszty połączeń oraz zapewniają nowoczesne formy komunikacji.
Slican wspiera sukcesy swoich klientów – dostarczając wysokiej jakości systemy, ułatwiające i usprawniające komunikację w otoczeniu biznesowym i społecznym.
GRUPY PRODUKTÓW SLICAN:
- centrale telefoniczne – oprogramowanie – telefony VoIP – telefony systemowe
- bramofony – domofony – urządzenia audio – i inne.
- aplikacje dla administratorów umożliwiają sieciowanie i monitorowanie on-line central.
Rozwiązania Slican współpracują z wieloma zewnętrznymi zintegrowanymi aplikacjami, np. CRM, dla służby zdrowia, hotelowymi, oprogramowaniem taksówkarskim i innymi.
Sprawna komunikacja i jakość świadczonych usług to niezbędne elementy efektywnego działania każdej korporacji taksówkarskiej. Integracja central telefonicznych Slican z systemami do obsługi firm taksówkarskich to idealne połączenie dwóch, kluczowych dla prawidłowego działania firmy rozwiązań.
Centrale Slican, dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z systemem do obsługi firm taksówkarskich.
Dzięki integracji systemu Taxi123 i central Slican osoby zarządzające pracą korporacji taksówkarskich mogą korzystać z wielu udogodnień, ułatwiających obsługę klientów oraz budowanie, tak ważnego na rynku usług taksówkarskich, pozytywnego wizerunku firmy.